im home

Ja kom nyss innanför dörren & så sätter jag mig vid datan direkt , hah vilket liv jag har . Men ja som sagt så kom jag nyss hem och skoldagen har vart riktigt lugn. Tittat på film mest & idag var de typ sista skoldagen , För i morgon har vi formollstunering & på fredag, eller  då kanske de är våran sista jobbiga dag , men då slutar vi tolv & sen är de helg ! & sen börjar ja måndagen med en sak som alla ska göra i skolan , inte alls jobbigt , mest kul & då slutar vi tolv då också & sen på tisdagen  har vi klassens dag , men vi vet fortfaarande inte vad vi vill göra , och sen är de onsdag & då är de skolavslutning , längtar faktikgt  ! Men nu ska jag inte prata på mer , måste gå och plugga matte , har omprov på fredag . & sen ska jag ju till farsta men skriver efter  de,
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anna

åkt till grönan på tisdag! :D Det ska våran klass :P

2009-06-03 @ 21:04:27
Postat av: kim

haha ingen vill typ de , -.-

2009-06-04 @ 15:12:17
Postat av: Anna

okej "/ <3

2009-06-05 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0