jag är uppe pågrund av att..

vi har skogåsdagen idag i sjöängen .. tråkigt tycker jag , men jag går iaf . & den börjar väl vid nio och slutar två ,eller nåttt och efter de ska jag hem och ducsha och någon gång efter de så ska jag till mattsson ♥ . Igår vid 10 gick vi ut och skulle köpa en klöbba , men ingeting var öppet så vi tog lite kort som vi kan läggga in idag , när jag kommer hem till ajdhoe & ett videoinlägg ! För jag ska ju sova hos ida idag , rikrigt skoj ! Men nu får väl anna ta att vara klar , jag ska gå med henne dit ner , men hon är SEEEEEEG ! hahahaha . Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen är jag klar , ha en bra dag så skriver jag när jag kommer hem .
puss

haha ajdii <3

inne i östra , ♥ you !

det var bara dom bilderna jag hade på min mobil , sen igår . Resten kommer sen  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0