lite mer bilder ifrån igår.

tjabba tjena hallå . vem tror ni skriver detta ? (A) joo Ida Matilda Lena Mattsson . ah där fick ni reda på mitt fullständiga namn -.- Men jag har ju lite bilder ifrån igår som jag skulle lägga in åt kimmen . Så nu tänkte jag passa på och gästblogga lite också . Om det finns nån av er som läste min blogg ? så kanske ni sett att jag raderat den . en blogg som jag facktiskt haft i ett år den här månaden .. jag var så ledsen fick typ panik eller vad man ska säga. jag ville typ ''försvinna'' ett tag . så jag raderade allt där man kunde se mig .. men jag har gjort en ny pea , bara för att kunna lyssna på musik och så . kanske raderar den också snart , hmm namnet är sockrig @ haha ... inte fint jag vet ! men allt annat var upptaget redan . Jag somnade runt tre-fyra inatt ... jag var så ledsen igen . så fort kim gått lixom , när man är två så tänker man på så mycket annat istället . men sen när man är ensam igen kommer alla tankar .
ja nog om hur jag känner nu .
här har ni bilderna INTE FINA. haha kan jag ju säga innan :D :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0