nu är jag hemma ..

från en kort dag i skolan , dagen började med matte och då jag även fick göra mitt omprov , ush när jag satt där kunde jag typ ingeting kändes de som och jag trodde seriöst att de skulle så sämre än första gången , men nej så blev de inte , jag fick godkännt ! & kanske inte den bästa poängen men jag är gald för de jag fick ! och efter de hade vi svenska , också den sista i sjuan . & sen skulle vi egentligen ha no , men vi ändrade de och tog klassråd istället för vi behövde prata lite om vad vi vill göra för klassresa , men alla har sånna olika viljor och så , så de blir bara kaos. och alla föräldrar försöker komma på något , som tillexempel har dom kommit på att vi skulle kunna åka till vaxholm och göra någon ''fongarrna på fortet'' men de är bara några som vill & så .. haha tror fan aldrig att vi kommer komma iväg någongång om de fortsätter såhär , efter de så slutade vi , & då gick och åt mat , ''sommar buffe'' . & sen tog jag sällskap hem med ida , vi pratade bara och så , skönt att få höra vad hon tycker oh tänker och så . & sen när Johan kommer hem vid två kanske så ska jag nog iväg och ta pass. oh yes nu blir de ingen mer pluggning eller någonting , så nu kan jag ängna mig mer och att blogga . bra va ? ;D Men nu ska jag nog gå och titta på tv , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0