Nu är jag hemme efter en regning dag på mossen , ja ställde klockan på halv sju , hade glömt bort att vi skulle mötas på mossen , så jag somnade om . & sen gick jag upp och klädde på mig och sen packade jag min matsäck . Sen tog jag bussen till mossen , haha en station , jag vet , jag är lat -.- . Men ändå , jag spelade ingeting typ , eller typ 25 sekunder av fyra matcher . Det regnade apa mycket måste jag säga och alla satt med ´massa kläder och paraply och frös och då kom smarta ida på att vi skulle hämta täcke och kuddar hemma hos henne , så jag , josefine & ida gick hem till henne och hämtade de , skit skönt ! När vi kom tillbaka så la vi oss under täcket och paraply över, det var verkligen toppen ! & sen kom gustav och la sig nere vid våra fötter och tog typ hela platsen . Men de var najs iaf , & vi låg där i tre timmar typ och efter de var täcket helt blött . ja , men vi vann iaf fotbollstunderingen , alla var skit seriösa och hade benskydd och allt och så kommer vi där :P. Men sen tog jag bussen hem också, haha snacka om att jag är lat . & nu har jag ätit och ska snart hoppa in i ett bad , för jag fryser extremt mycket & sen är de dagsatt plugga igen , så ser min dag ut .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0